środa, 13 lutego 2013

Danka's garden - first february post




Dzisiaj byłam poza miastem. Zrobiłam kilka zdjęć w ogrodzie mojej mamy. I pomyślałam sobie, że fajnie byłoby robić takie zdjęcia co jakiś czas, żeby porównać jak zmienia się ogród, jak wygląda w różnych porach roku. Dzisiaj pokażę pierwsze jakie zrobiłam. Jeszcze padał śnieg, ale na 1 zdjęciu widać pierwszy przebiśnieg jaki pokazał się w ogrodzie:) to znaczy, że wiosna już jest blisko:))  


Today I was out of the town. I've taken some photos in my mom's garden. I've got an idea; it'd be awesome to take such photos from time to time and check what changes in the garden and how it looks like during random seasons.

Today I want to show you first part I've taken. It was snowing but you may see first snowdrop in my mom's garden :). it means spring is coming ! :))






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz